det var inte igår..

gud vad dålig jag är på att uppdatera, men jag har sagt att jag ska göra det när jag känner för det.

ska låta sandra få se min låtlista nuförtiden

when i look at you - miley cyrus (från filmen the last song, som du måste se sandra)
make you feel my love - adele
standing where you left me - erik hassle
don't look back in anger - oasis
lemon tree - fool's garden
dog days are over - florence + the machine
the only exception - paramore
samson - regina spektor
ingen kommer undan politiken - marie bergman
ride - ciara ft. ludacris
kärleksvisan - sarah dawn finer

tar alla slow songs nu så får jag ta party låtarna en annan dag, nästan säker att du har alla låtarna redan på din lista ändå!

hostar ihjäl, skapligt krasslig men jag har ju ingen feber så då blir man nästan lite lurad.
får jag går på mitt eget lureri inför kvällen eller ej.

imorgon röstar jag grönt, bestämd och säker!

hästa la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0