semester tider!

idag är jag ledig, tog idag med så jag hinner med allt.
tvätta, handla och göra matsäck och sen packa proceduren som är min sämsta sida.

i natt åker jag till sandra, det ska bli så underbart.
komma bort & få lite perspektiv på saker och ting.
bara va.
träffa nytt folk, se en ny stad och hitta på bus med min partner in crime.

träffa hennes korridorskompisar, träffa hennes klasskamrater, gå på förfest/fest/krogen, gå på resturang, laga mat, gå på stan...ja en massa mys pys ska vi göra under dagarna som kommer.

hejdå linköping.
hej östersund.

det är en saga i sig att vi funnit varann.
vi kunde lika gärna aldrig någonsin mötts.
eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0