så mycket bättre

men det blir bättre om vi är tillsammans, så mycket bättre för oss allesamman, så mycket bättre för ossssssss......

är lite inne i ted gärdestads låt, så mycket bättre...

för det passar verkligen in på den närmsta tiden att komma.

ska till sandra på torsdag och stanna till måndagen, livet är aldrig bättre än när vi är tillsammans.
helgen därpå ska jag till kalmar till värbrand, och sen kommer även sandberg,pettersson,frida och vickan till setterberg och borg så vi ska ha en liten oslo reuonion.
sen den 24e november ska jag köra en all in platens kväll med annie som är hemma på semester.
sen den 17e december kommer sandra hem på jullov och den 22e kommer värbrand hem på sitt.

innan, emellan och efteråt ska jag umgås med mina rookies här hemma, nu går vi bara och väntar på att torsten ska ta sig ur magen, hoppas inte det sker när jag är iväg..men med min tur så lär han väl göra det. jag säger han får komma när han vill bara allt går bra och han mår bra min lilla systerson.

nej nu ska jag sova, fastnade i bloggandet för en timmas samtal med sandra.
en lugn och skön helg har det vart, en dag kvar...sköna söndagen med massa tv mys!

puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0