komma bort är vad jag behöver!

oh inte långt kvar till trevligheter nu.

5e november åker jag till kalmar. jag ska som vanligt bo hos underbara värbrand, målet med resan är att några av brudarna ska komma till setterberg och bo där. det ska bli riktigt skoj, speciellt och träffa oslo tjejerna..var alldeles för länge sen nu.

25e november ska jag åka till sandra torsdag till måndag, måste ha mer än en helg när jag ska hälsa på min käraste.
vi två igen, sandra och nathalie tillsammans jag då är alla pusselbitar på plats igen.
tycker synd om dem som inte har en sandra eller en nathalie i sitt liv, inte har den vänskapen med någon.
kan inte tänka mig ett liv utan henne.

men det jag längtar mest till nu är att mamma eller sandra, eller vem det nu kan tänkas bli ringer mig och säger att torsten är på väg och födas. jag längtar till hans ankomst så himla mycket.
jag tar det här med att bli moster på stort allvar och med sån glädje.
finns ingen bättre familj än våran familj att födas in till.

tänkte på det när jag fikade med syster och marlena igår.
vi är familj, det är vi för resten av livet...jag och min familj.
ingen kan komma emellan oss och ingen är en av oss.
vi är alltid ekströmare och vi är egna.
känner faktiskt inte många som har den familjerelationen som vi har.
vi är välsignade!

nej nu the hills & the city, det är ju trots allt söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0