harmoni

kändes som en evighet sen jag bloggade sist, ,men upptäckte att det var ju senast i söndags.

livet rullar på som vanligt, varje vecka är sig lik.

försöker ändra på det nu och som vanligt så har jag inget tålamod, men jag måste härda ut och tänka taktiskt.

kände idag när jag var ute och rökte att jag ville ringa någon, jag gick igenom telefonboken och insåg att det är verkligen inte många jag har kontakt med längre.

men så kände jag direkt, gud vad skönt.
alla dem jag verkligen bryr mig om, ja alla dem som jag vill ha i mitt liv som också funnits där bra länge nu..ja dem behöver jag inte ringa i just det tillfället för dem har jag nyligen pratat med eller umgåtts med.

känner att jag har stannat i ålder men växer hela tiden i mognad.
jag är mycket mer harmonisk med livet och allt som följer nuförtiden.
mycket mer allvar, skoj och bus och mindre drama.
eller drama förekommer men det löser man rätt snabbt för sånt orkar man inte med längre.

känns som folket runt omkring mig med är på den nivån och det är helt underbart!

ska sova nu, och hoppas på att mamma eller sandra själv ska ringa och säga att grabben har kommit ut...våran lilla torsten. kan komma vilken dag som helst nu, max en månad kvar nu om hon går två veckor över tiden det vill säga.
inget annat än det känns viktigt just nu.

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0