indestructible

det vankas juletid.
jullåtar.
saffransdoft.
clementiner.
julpynt.
julklappsångest.

ja allt börjar det närma sig första advent, lucia, julafton och sist nyår.

på jobbet är det fullt upp, handelns tid nu.

på lördag kommer värbrand hem på en visit, blir förfest och harrys för våran del..sk bli najs och köra en all in på hemmaplan.

om en vecka, nästa onsdag blir det all in med annie på platens...så kul att hon kommer hem.

den 10e december åker jag till kusinen och alla andra jag älskar att träffa i huvudstaden.

någon gång under december kanske setterberg ska ta sig upp hit till linkan och köra en helg här, hoppas det går för sig för det vore så värt.

sen är det julafton med torsten för första gången, han ska vara min kavaljer...innan denna veckas slut har han kommit ut.

nyår, ågren.
hemma i linkan där ännu inget har uppdagats om vad som ska ske.
eller åka till oslo..gå på fest med massa gamla och nya människor, taxi till operataket för att se tolvslaget och sen utgång på det.

sa ta mig en stark funderar där...

nej men en sak i taget.

harrys,lördag,värbrand.

hästa la vista!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0