Staring at the blank page before you.

open up the dirty window, let the sun illuminate the words that you could not find........

var ett tag sen jag skrev nu, det är sommar och då är inte datorn en hit precis försöker sitta här så lite som möjligt.

på jobbet är det okej, folk är bittra & sura nu strax innan semestern.
ibland är det jätte trevligt och ibland är det mindre trevligt.
har lovat sandra & mig själv att jag ska tänka mindre på jobbet, sköta mitt mer och inte lägga mig i det andra..
blir nog skönast för en själv då.
känns som inte som att det uppskattas som man önskar ändå, eller så gör det de...

jag tror mig är den man ska vara minst orolig för, tycker jag något om någon eller något så vet alla om det.
är ju inte den bästa på att hålla tyst eller visa vad jag känner precis.
tror det är dem som inte är som mig man ska vara orolig för, dem som säger saker bakom ryggen.
vart mycket sånt på sistone.

folk skulle bara veta.
synd att inte fler kunde vara ärligare, men jag om något vet hur mycket skit man får att vara den man är med.
jag är den som hamnar i mest diskussioner på jobbet och säkerligen i min vänskapskrets med...men som sagt ärlighet är tufft, men så mycket skönare en att gå och dras med saker inom sig.

i fredags så hade jag & sandra en myskväll vi två med alkohol.
innan elva så satt jag framåtlutad över toaletten med handen på håret.
tufft när vi två umgås, är ju för trevligt.
vart 55an, platens och mycket harrys.

"gammal kärlek roastar aldrig", kom jag och sandra fram till.
fast det man ville ha då, vill man inte ha nu men man kan inte låta bli och få tillbaka det man kände förr heller.
hade en intressant sista stund på five tastes, pinsamt värre den stackars tjejan.

igår hjälpte jag djungel george på salongen från nio till sex.
sen grillade vi alla, mamma, mormor, sis med co hos honom.
jag var så trött men orkade mig igenom esc innan jag gick hem och somnade på direkten.

idag har vi grillat på mammas baksida, super mysigt.
finns ingen som familjen.

the rest is still unwritten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0