oh no!

igår var en helt underbar dag!

tog bussen några meter ifrån mitt hus til mormor, slaka skogen her i come liksom.
satt på altan och väntade tills mormor,morfar,storasyster & lillasyster kom tillbaka från deras lilla dagstripp till ödeshög & vadstena.

jag la mig i sängen och pömsade en stund innan jag vaknade till liv.
vi åt grillat,spelade yatzy ute på altan, jag spelade svenska hit låtar och sen tog jag mig några groggar innan jag blev hemskjutsad.

gjorde mig i ordning snabbt som attan för att klockan åtta skulle johanna och niklas hämta mig.
vi fick skjuts bort till dem nybyggda husen vid ekkällan, vi skulle hem till johannas jobbar kompis emelie som bodde där med sin sambo linus.
tydligen är emelie någon känd linköpings bloggerska och vad jag förstod även madde med, henne känner jag till lite från när hon var yngre när vi båda bodde i lambo och sen var det även en annan madde som numera bor i stockholm.
tre nya tjejer, helt härliga och underbara, en riktigt bra förfest.
emelies kille kom och hämtade upp oss och körde ner oss till stan.
vi gled in rätt fin till stan med fem brudar och sjukt hög musik med basanläggning.

jag och johanna gick direkt till schlagergolvet och där stannade vi till strax innan tre.
jag bröt mitt löfte att prata med han, brydde mig tom mindre än vanligt om han.
brydde mig mindre om han men brydde mig inget om någon annan, så han är ju fortfarande mannen i mitt liv. helt klart!
konstiga vibbar det där..hmmm ah det är bara att våga, jag måste men jag får som alltid hoppas på att jag vågar nästa gång.
hoppas chansen kommer igen.
trallade hem ensam.
nu är jag hos mammi.
ska möta sandra snart vi scandic, vi ska gå till mitt jobb fram och tillbaka.
ombyte av gångväg liksom.
ska bli härligt med en eftermiddagspromenad, spciellt och glida in på jobbet med och kolla hur min frukt & grönt ser ut.
hoppas väldigt tom, som tyder på att det sålt väldigt bra.

igår eftersom två av tjejerna var riktiga bloggerskor så togs det ju såklart kort.
jag var lite motvillig i mellan åt men några kort var jag med på.
så för att ge emelie kanske 20 läsare till, så kan ni gå in och kolla på ett kort på mig själv som jag faktiskt gillar starkt!
http://empaaa.blogg.se

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0