nya ideér & nya tag.

vilken underbar helg.
älskar att vara ute hos mormor & morfar på landet.
har gått i världens kortaste shorts och en uppsatt toffs hela helgen.
igår var det ju familjegrillning som avslutades med två små grogg och två yatzy rundor som jag vann på verandan innan vi gick in och så sommarkrysset på tv.

vart hemma ett par timmar idag pömsade i min egna säng som jag inte sovit i sen i onsdags natt och då var jag fuller.
kollade på senaste greys avsnittet, lite på tv och sen stekte jag en sats med pannkakor till matlåda imorgon, hade ingen livligare fantasi idag.

beklagade mig till mamma om att det inte fanns en ända tvätttid förrän på lördag för mig, så då bokade hon hos sig så nu är jag här med alla mina smutsiga kläder.
sover här i natt, och efter jobbet så åker jag hit för fem har hon firrat tvätttid åt mig...kalas!

pratade med sandra nyss med, vi ska ses på en promenix runt ån imorgon med när jag har slängt in tvätten i maskinerna.
älskar stångån, ska bli riktigt trevligt faktiskt!

nehe om man skulle lägga sig i sängen och kolla lite på tv innan helgen är över helt.
imorgon ska det möbleras lite i frukt & grönt.

denna vecka ska jag leva på att jag på fredag ska jag få träffa sara efter jobbet. eftersom jag körde landet helg så träffas vi nästa helg istället för i helgen som var.
längtar!

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0