lugnet eftere stormen

tråkig men ändå en trevlig dag på jobbet igår.
peter var ledig, jimmy slutade tolv och claes flexade ut.
jeffan & jag.
vi var förbereda på stormen men det var lugnare än en vardag.
i sommar blir det med jag & jeffan medans jimmy har semester och sen så går jag o han på semester samtidigt v 30-33.

är ledig från 23e juli till 23e augusti, underbart!

följde med mormor & morfar hem.
kollade lite på tv, läste någon tidning och sen somnade jag.

jag har precis duschat, dem ska åka till tippen och slänga en massa skit.
i eftermiddag tror jag syster och arnold ska komma hit och grilla...skulle inte förvåna mig om mamma och sara joinade med.
nu klev moster med barn ion i huset med för att hämta ett par saker.
fullt hus som vanligt, jag är van och jag älskar´t.

fick bestämma min två rätters till släktkryssningen igår.
maten var för fin för mig, gillar ju inte sån mat men men bara tugga och svälj.
vart toast skagen till förätt och fläskfile med choronsås,sparris och kräftskjärtar till varmrätt...det ända som var lite svensson aktigt i jämförelse med fänkålssås, pepparotskräm, konjakssky och annat fancy.

det viktigaste är ju umgänget och alkoholen ändå.
fick veta att jag inte ska vara yngst heller, sanna & johanna skulle tydligen med också.
kul då blir inte jag & marlena ensamna ungdomar som sist.
totalt ska vi vara 24 st, 24 st sjukt roliga och besläktade människor.
kan inte bli bättre.
10e juli, då händer det.

min mobil strular, vill köpa en nya men det är en av många saker jag vill köpa....

nu ska jag se på 16 and pregnant.
hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0