levet leker för mycket ibland!

allt är underbart nu, just nu är allt perfekt!

vädret
jobbet
familjen
vännerna


allt gör mig glad.

haft en riktigt kanon dag på jobbet.
jeffan & jag fick ansvaret att göra sommarschemat för hela sommaren.
om det godkänns så blir det inte längre än till sex på kvällarna för mig, två tidiga dagar,inga kvällar & inga helger och sen med helgerna så blir det totalt 29 dagars semester.

kan det bli bättre?

kul när det är fint och försäljningen går som smör, det gillar jag!
frukt & grönt bara swishar bort....

efter jobbet mötte jag upp sandra utanför mig.
kedjerökte på en bänk och bara drömde oss bort till sommaren.
våran magaluf resa till annie v32, om vi längtar!
hamnfestivalen nästa helg.
sommaren rent generellt.

detta ska bli bästa sommaren har jag bestämt mig för.

har legat och snackat med norge folket.
fick den bra idéen att fira midsommar där med hela gänget.
planerna är redan igång om stuga osv...
det vore riktigt skoj.
blir kanske två resor till oslo i sommar, är ju som ett andra hem.
man saknar folket där eller dem som bor i sverige men tillhör oslo liga, något enormt.

nehe om man skulle försöka bli trött, måste nog se någon kriminalserie innan jag kan somna.
imorgon är det jobb.
sen ska jag och den underbar sara ta en lång lång uteserveringskväll med catcha up tid och massvis med god dricka!

på lördag hoppas jag på schalger golvet, harrys baby!!

i'd rather be with you, say you want the same thing too.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0