känn aldrig efter

tidig morgon, hade världens klädberg som var tvungen att tvättas.
ska snart ner och hämta allt nu så är jag färdigt med det sen.

tog en ipren direkt när jag vaknade imorse så jag aldrig hann känna efter hur jag verkligen mår för idag ska jag verkligen orka med allt så då vill jag inte veta hur jag egentligen mår.

börjar få lite partysug efter ha lyssnat på spotify en stund nu.
man är ju aldrig särsklit party när man är sjuk men det börjar komma lite nu.

ska göra mig i ordning nu och tralla hem till mamma innan vi ska ut till moster på landet för att fira att sessan fyller 9 år, min lilla prinsessa blir en stor tjeja....

sen hem, göra mig i ordning på nytt och hem till marlena för mat och 27års fest, och sanna kommer med hon är bara för underbar den tjejen, johanna min harrys polare och endel andra.

just det stan kanske är öppet idag, kanske jag hinner gå ett varv.
ligger lite efter, min plan är ju att köpa torsten en present i månaden.
torsten är min hemliga vän.

aja hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0