jag pallar inte trycket.

igår efter jobbet så umgicks jag med min käre mor.
avreagerade mig från jobbet.
tur man har en mor som lyssnar när man är bitter & arg.

trallade hem, gjorde matlåda och sömnade sedan sött.

jobbet idag sög första halvan.
hade sån himla huvudvärk, får alltid det när trycket i luften utomhus är lågt.
inget hjälpte heller, förrän det kom ett par regndroppar och trycktet släpptes.

handlade med mig mat hem och lagade till den godaste maten / matlådan på riktigt länge.
en succé så att säga.

efter maten tog sandra och jag en kvällspromenad in till stan.
stötte på både borga & godoy på vägen in, himla trevlans och se david för det var inte igår om man säger så.

vi köpte en massa göddigt på yngves och trallade sedan hem.
mys pyst i min säng framför tv'n.
sett på den nya polisserien på trean, riktigt bra.

ska se om jag vågar gå in på studera och se om mitt högskoleprovsresultat har lagts upp.
börjar bli så sugen på att plugga nu.
i höst blir det ju inte aktuellt eftersom jag glömde sökdagen och sökte på sen anmälan och prioriteras då sist men nästa år, ja då måste jag starta.
måste göra allt nu för att se till så jag kommer in när jag väl ska satsa.
högskoleprovet hinner jag göra fler gånger, någon distanskurs i höst..allt som krävs!

nej nu är det dags och sova.
snart helg, tydligen bara då jag har kul.
hästa!

tystnaden över min besvikelse säger allt.
trodde inte någon kunde vara så otacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0