hungover

sitter & lyssnar på keshas låt ""hungover", känns passande idag.

vilken underbar dag det var trots allt igår.

kalaset var trevligt, kul och träffa alla.
hade ont i magen, men jag bet ihop.
skyndade mig hem, bytte om och sprang ner till stan.

så vid sex var festen i full gång.
tog det lungt, så det vart en perfekt fylla.
hade så kul med alla.
mormor & morfar kom förbi och tog ett par groggar med oss och även marlenas mamma, annette.
johanna & jag med våra schalger låtar.
sanna & jag sen på harrys.

borga med co var på harrys med, skit skoj.
perfekt med folk.
mannen i mitt livs vänner fick reda på att jag var intresserad av deras vän, riktigt trevliga karlar det där.
känner till alla känns det som, hehe och jag vet en jag måste ringa och träffa a.s.a.p, samuelsson..hon kommer nog bara le!

idag när jag vaknade halv tre så åkte jag till jobbet och mötte upp borga för en underbar bakis dag i solen.
kebabrulle,cigg,glass,dricka & massa skvaller.

imorgon är det måndag igen, känns ju sådär men snart är det lördag igen,
då ska jag & johanna ha schalgerfest.
ser fram emot det redan nu känns det som...

när sanna kommer hem från london nästa helg så ska hon planera in en tjejfest direkt.
personalfest ska planeras in i maj med.

oh maj kommer bli en underbar måndad, det känner jag på mig.

you don't know anything about me.
what do i know?
i know your name.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0