glow

måndagen snart över då, denna vecka har fått sin början.

vart en okej arbetsdag, trevlig stämmning men det såg förjävligt ut efter helgen dock...tråkigt som fan!
planerna lite för våran lilla gokart grej på lördag, jag vet inte hur jag känner för gokart egentligen...aldrig testat det så för den skulle ska det bli riktigt roligt men har lite ångest över fart,krockandes,bilar osv.
sen min olycka för några år sen, då jag månader och månader efter hade jätte svårt psykiskt att resa med vissa fordon så...mm vi får se helt enkelt om jag vågar eller inte, kanske tom tycker det är jätte skoj.

efter jobbet har jag träffat sis & lisa en snabbis, sen har jag spenderat resten av kvällen med mammi.
väldigt familjekär nuförtiden, tur att man är det i mellan åt.

pratade med sandra nyss, och fick då sms av jessica om att hon var sugen på harrys på lördag.
hon är som mig, sugen och frågar runt redan en måndag, heheh!
klart jag ska på harrys på lördag, hoppas maruscha joinar känns som evigheter sen sist bara för hon och lisa vart på kreta en vecka.

nej nu ska jag slö titta lite på tv innan jag somnar, är redigt jäla trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0