glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

dagen har vart bra.
jobbet gick galant, börjar få häng på't lite mer nu..min frukt & grönt.
tydligen finns det minst en som inte tror jag tycker det är så kul, men det gör jag verkligen. kanske har varit dålig med att säga det tillräckligt.

efter jobbet åkte jag till george för att klippa topparna.

fika med syrran efter det, sen gick vi och handlade ihop.
jag handlade till lasagne, men jag ångrar det nu för jag har ätit en liten bit och jag tycker ju egentligen inte att det är så gott men det får bli matlådan imorgon ändå.
man är ju inte gjord av pengar & mat är ju inte till för att slängas.

sandra ringde efter jobbet, så mötte upp henne här utanför och tog ett par cigg.
så mysigt på kvällarna nuförtiden tycker jag.

har precis sett sista avsnittet av andra avenyn, ska snart sova känner jag.
har sån huvudvärk varje dag nuförtiden, dricker alldeles för lite vatten..måste bättra mig!

fick sms från johanna förrut om vi skulle ha våran schalgerförfest hemma hos henne på lördag, och absolut ska vi ha det...är törstig som bara den!

nästa helg är det c.borgs 18-års fest med, med alexandra och sysslingen. himla trevlans det med att se fram emot, fick höra att kanske någon väldigt specefik attraktiv karl ska dyka upp då med..gillar't!

har fått höra idag att jag vart tjurig och negg på sista tiden.
har inte vart det privat men, ja det kanske jag har...

då känns det ännu bättre att få detta skrivet till mig av en person som jag låter vara anonym.

Bara så du vet Nathalie, du är bäst på att lyssna o förstå!
Jag säger att du är bäst, för att du är det Nathalie! Kom ihåg det..


det värmde verkligen, speciellt en dag som denna.

och till dig som skrev det, du vet vem du är...

JAG ÄLSKAR DIG.
JAG KOMMER ALLTID FINNAS DÄR FÖR DIG, STÖTTA & LYSSNA PÅ DIG OAVSETT VART I VÄRLDEN DU ÄN BEFINNER DIG.
DU ÄR MIN VÄN FÖR LIVET.

nu lockar sängen, hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0