drop in the ocean

vilken underbar dag.
regnet kom.
och vad kommer efter regn?, jo solsken.

efter jobbet åkte jag hem till mammi.
hon hade hämtat ut mitt hm paket, tackar tackar.
gjorde mina ärenden på stan snabbt.

åkte hem, kollade på sässongsavslutningen av one tree hill, och sista fem var riktigt förvånadsvärt...så ja det är bara vänta några månader på svaren där.

sen gick sandra och jag en jätte lång promenad runt ån, den längre biten.
in på hemköp för att köpa toalettpapper och vatten.
satte oss fem minuter och njöt av en cigg innan vi sen tog ågatan hem, sjukt mycket folk på utesevering men det är det ju jämt här hemma i linkan när det är sol...det som är så underbart med den här staden.

kom hem, satte på riset till min matlåda.
satte på säsongsavslutningen av gossip girl.
glömde bort riset så det vart tort o lite bränt men jag kunde rädda lite så det räckte.
inget får störa när jag ser min favoritserie som jag aldrig missat ett ända avsnitt av.
sjukaste säsongsavslutningen av alla tre faktiskt.
jag vart så orolig över vad som kommer ske i säsong fyra så nu har jag googlat allt jag kunnat komma åt för att lugna mig lite.
ed ska filma i paris, hoppas det inte är som spöke för ett gossip girl utan chuck bass är som smörgås utan smör.
ska hålla mig uppdaterad.

men om jag säger så här om det är något som skulle kunna få mig att vilja att sommaren ska gå fort, så är det för att säsong fyra inte startar förrän i förmodligen september och tills dess känns det som en evighet just nu.

nu ska jag lyssna på lite musik känner jag, spotify sugen.

Ron Rope- A drop in the ocean
Melanie Fiona - Monday morning
Michelle Featherstone - Man & wife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0