virus

fan min dator har fått virus, måste hitta ngn som kan hjälpa mig.
är hos mammi nu & kollar mina mail.

igår kväll så var det riktig stämning på jobbet på kvällen.
claes höll koll på matchen framme vid kassan och ringde så fort det blev mål.
stängde snabbt som fan så jag hann med den tidiga bussen.
mötte upp sandra & tog en fika på chicco där vi följde matchen på tv.

VINST!!!
YEEAAHHH!!

nu ska vi möta kussen lag, djurgården.

sen gick vi för och fira på 55an.
en cider & en vodka/redbull senare så gick vi hem.

somnade direkt.

vaknade idag & gjorde mig i ordning.
mötte upp sändra.
mingan lunch, mumsfilibaba.

hon gick till jobbet och nu sitter jag hos mamma och väntar på att få åka till jobbet.

ska förresten jobba hela påsken.
skärtorsdagen 14-20.15
långfredagen 8-20.15
påskafton 8-13
påskadagen 8-20.15
och sen ska jag vara ledig annandag påsk, gött mos.

sandra & jag ska göra högskoleprovet i samma hus på universitet.
fint då.
nästa vecka ska jag plugga så mycket jag bara kan, om jag bara kan få ordning på min dator.

så himla kul, lyssnar på justin biebers platta.
tror jag är en av dem i sverige som upptäckte han först, youtube.
fan över två år sen, och nu är han jätte stor här i sverige och även borta i usa.
kul för han, jag såg hans potential.
smör pop/rn´b i sitt bästa essens.

nu vill mammi prata, hästa!!


Kommentarer
Postat av: KUSSEN

OCH vi KICKA eran ASSSSSSSSSSSSSSSS! Mouhahaha

2010-04-09 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0