this is my life

harrys x 2 på en vecka, det är inte illa ni.
då ligger man i och det har jag gjort.

i torsdags efter kvällspasset med jeffan så var jag så himla party.
tjatade gärnet på sandra som inte gav sig, frågade jimmy när jag kom hem men icke icke där heller då ungefär som om något föll från himlen så frågade liza om jag ville komma hem till henne och umgås med henne,hennes mamma och mats för lite alkohol & harrys.
jajemän jag springer ner tänkte jag och det gjorde jag med borga under tiden i luren.

hann och få i mitt två gin & tonic innan vi skulle gå.
började dra det där kortet rätt flitigt i baren, drink efter drink.
träffade två studentkarlar som jag umgicks med.
buggade loss på dansgolvet till riktig shclager.
trallade över till sliver och hängde där en stund och sen tillbaka till harrys.
väl på harrys så träffade jag sebbe och hans arbetskollegor som blev mina nya vänner för kvällen.
ro & cola, jajemän det slank ner fin fint.
harrys stängde vid två och då tog vi grejerna och gick över till sliver för en sista timma.
five tastes och sen betalade sebbe taxin hem, så himla snällt av han.

kom för första gången försent till jobbet men som tur var gick det bra ändå.
dem trodde jag skulle vara seg som fan, men nej nej jag var glad & pigg och körde gärnet det var ju trots allt fredag och inte ska mitt jobb gå lidande för min sjukt roliga kväll på harrys.
inte länge till jag kommer kunna gå ut på varadagarna så man får ju passa på liksom.

efter jobbet åkte jag hem till mamma för veckans fredagsbad.
gick till e.house och där samlades vi alla för en lång fredagsfika innan jag trallade hem.

vaknade igår så sjukt glad och pepp för kvällen.
på med maskinens skiva på spotify och bara tagga till.
hem till mamma och tagga vidare där.
vid halv fyra kom moster dit och vi hann ta oss ett par groggar innan vi gick ner och mötte dem andra på bowlingen.
moster vann, jimmy kom två och det viktigaste är att jag kom trea och före jeffan, allt som räknas och det kommer jag leva på länge emot hans vilja.
efter bowlingen trallade vi alla kissnödiga hem till jeffans place för att förfesta vidare, kollade på andra chansen och spelade sjukt bra gamla godingar på spotify.
jag var lite fuller och körde ett par lapdances, var min grej under kvällen, pinsamt värre idag men men.
alla som har flickvän/fru/barn/fästman stannade hemma vilket resluterade i att det endast var jag & jimmy som hamnade på harrys tillslut.
skit musik, bara gamla rockklassiker och inte min typ av karlar, men sällskapet var ju trevligt i vart fall.
trallade hem strax innan tre med ett helt norrköpingsgäng, varav en av dem var den enda kille jag hade spanat in under kvällen.
hehe, men jag gick som vanligt hem själv..något ska man ju vara duktig på.

vaknade imorse och laddade ner senast grey's innan jag gick till mc för lite mat som jag tog med upp till syster.
ändra fram tills halv nio så har jag legat hemma hos henne och bara ätit.
pömsat,kollat på tv,suttit framför datorn,badat och små pratat.
mötte upp sandra vid halv nio efter hennes jobb och tog följe med henne hem.

nu ligger vi och är förväntansfulla för våran dagstripp till sthlm imorgon.
hoppas pappa svarar så man får stöta på han en snabbis, sandra är ju lte nyfiken på hur karln ser ut med.
hon lär nog se vart jag fått mina drag ifrån, minst sagt.

aja ska se klart wallander nu och sen sova 06.55 går bussen imorgonbitti..

du slutar aldrig att förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0