tempo tallen

igår åkte som sagt jag & frugan till stockholm.

vid anläde framme vid strax efter halv tio.
trallade direkt till som ligger mellan hötorget och sergelstorg för lite frukost.
pannkakor kan ju aldrig slå fel.
sen började vi vandra runt, först på gallerian.

pappa ringde och mötte upp oss.
han bjöd både mig och sandra på kina buffé, riktigt gott.
sen skulle han till läkaren hemma i nacka så då passade vi på att följa med och gå ett par timmar inne på nacka forum och kolla runt där.
väl inne på nacka forum blev jag väldigt tjenis med tjejen inne på make up store.

pappa bjöd oss på varsin kaffe och sen körde han tillbaka oss in till stan.
sandra och jag turistade oss fram till urban outfitters som jag aldrig tycks memorera var det ligger eftersom det är den ända affären man går till i dem lite finare kvarterna.

säkerheten på urban var helt sjukt, kände mig verkligen kriminell konstant.
men det är ändå min bästa bästa affär.
efter våran stadsvandring dit så beslöt vi oss att det fick vara bra för dan och gick till kungshallen för lite latinamerikansmat, som vi iofs gjorde svensk när vi inte ville ha det äckliga på tallriken.

halvsov och tjattrade oss den tre timma bussfärden hem.
slocknade typ direkt när jag hade kommit hem.
helt slut.

resultatet blev: en tröja från topshop, en tshirt från monki, ett par balllerinaskor från new yorker, en kjol från urban outfitters, en klänning från urban outfitters och en klocka från ur&penn

tvingade mig upp ur sängen tidigt idag fast jag hade kunnat sova till minst elva.
snabbstädade och diskade.
ladda ner gossip girl som äntligen startat upp i usa igen, hallelujah moment.

åkte till jobbet där folk är sjuka och vi har äntligen börjat stycka vårat eget kött igen.
claes har suttit i kassan hela dagen för han har kännt sig krasslig, jenny har fått köra s.tårtor för att moster ligger hemma och kräks och jeff var tvungen och gå tidigare pga körkortet så idag har man fått slita om man säger så.
men men alla varor är uppplockade och jimmy hann tom visa mig hur man maler färs (vidrigt, men enkelt) och sen visade han även hur man ska plasta in det (jag som hatar plastmaskinen) men jag var en naturlig begåvning och han var riktigt imponerad över mig.

jag är bäst, så enkelt är det.

nej, nu ska jag sova för morgondagen kommer inte bli mindre tuff.
hästa!


Kommentarer
Postat av: Borga

Vill du spana in min modeblogg??

användarnamn: extra

lösenord: extra



Hope u gonna like it, Pusss Borga

2010-03-10 @ 14:56:14
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0