tearful

nu har jag nog legat och tyckt synd om mig själv i timmar.
har dunder huvudvärk och ligger med den slutgiltiga frågan, orkar jag gå till jobbet imorgon eller inte?

rewind.
hade världens underbaraste dag.
hade laddat ner 5 avsnitt av one tree hill som jag skulle kolla på samtidigt som jag tvättade, gjorde två olika matlådor och lagade en tredje lunch.
gjorde mig lite vår fin och stack till jobbet.
jeffan hoppade på mig direkt när jag klev innanför lagerdörren, han ville visa hans nya kläder som han hade köpt. äntligen tog han mitt klädråd, så fin han kommer bli.
jimmy sa hej och sen hejdå och åkte hem.

jeffan och jag drog ett skämt som tydligen peter tog åt sig av så när jeff klev ut ur lagret så passade han på att putta på mig lite.
fy fan, vansinne bröt loss för jag står inte ut med hans psykningar längre. fått nog.
bröt ihop innen i omklädningsrummet efter ha försökt och prata med han.
jeffan kom in och såg mig sådär gråtfärdigt fin, han ljög om att han skulle till posten och kom sedan tillbaka för att lova mig att peter aldrig mer skulle göra mig illa det hade han sett till.
oh jag bli så arg på jeffan, att han ger sig in i min fight. vet ju hur mycket han avskyr konflikter.

pratade med jimmy när jag kom hem.
oh jag älskar jimmy & jeff mer än några andra karlar nästintill men jag vet inte om jag kan som jimmy ville komma och förgylla deras dag imorgon.
jag orkar inte se karln, men jag vet att jag måste så han inte känner sig som segraren.
vi är tre, vi är eliten. ingen kan krossa oss.

nu mår jag mycket bättre.
pantéa ringde och gav mig en halvtimmas samtal bestånde av endast skratt nästan.
jonas den gamla flamman gav mig också ett leende på läpparna.

oh just nu drömmer jag mig bort till en picknick nere vid ån som pänt och nanna pratade om, som förra sommaren och sommaren innan det...tradition!

aja ska försöka få lite sömn nu.
får se hur morgondagen blir.
hästa.

when i need you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0