remember me.

mobilen ringde sju imorse, jeff stod det på displyen.
han hade dragit igång larmet och behövde en kod från mig som securitas behöver när dem ringer.
han bara yllade en massa, var skit stressad men efter några minuter fick jag ett tack och förlåt sms.
kunde inte somna om så jag laddade ner det senaste grey's från i fredags som jag ännu inte hade hunnit se.

sen började jobbet.
bästa arbetsdagen på jag vet inte hur länge.
började tio, fick köra jeffans frukt & grönt..ha sa till mig "du bestämmer, du gör precis som du vill" och jag älskar när jag får göra vad jag vill.
sen skrämde han upp mig med att jag skulle få beställa hela ordern tills imorgon med, men med lite hjälp av min partner in crime så gick det kanoners, var riktigt skoj faktiskt.

vi tog lunch från motellet, rödspättan är ju bara för underbar där nere.

när klockan var fem låg vi så i fas att vi knappt kunde tro det. bra folk som plockat varor och sen jag & jeffan, vilket team. vi saknar även en lagspelar men han sitter på flyget till thailand just nu.

efter jobbet, eller snarare efter jag tjatat ihjäl jeffan på bussresan hem om hur skönt det var att sluta sex, det är ljust ute och klockan inte snart är läggdags så gick jag av och gick upp till mammi.

överaskade henne när hon låg och badade.
kom upp som en pigg och frisk fläkt som var väldigt sugen på mamma mat, det fick jag ju självfallet med. pannbiff i gräddsås med potatis, mumma.
la mig i ett varmt bad och sen framför tv'n i mammis säng med henne och lillsis.

vid halv nio hade sandra slutat jobbet så då mötte jag upp henne för en bio tisdag.
remember me, med robert pattinsson stod på agendan.
hade höga förväntningar över den filmen, men det visade sig att den inte alls var som jag hade tänkt och den överträffade inte heller mina förväntningar.
en helt okej film med en väldigt vacker robert att beskåda, dock sista tio var helt fantastiska man såg aldrig det komma att filmen skulle sluta med 11 september bomberna..aja sista tio, mäktigt tyckte jag i alla fall om man jämför med resten av filmen.

kvällspromenad hem och nu ligger jag här med ett leende på läpparna för imorgon ska jag tillbaka till mitt frukt & grönt och styra upp det lite som jag vill.
jag bara älskart.

snart kalmar, looking forward.

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0