quesadillas,a la mexico

inte många timmar sedan jag skrev mitt senaste lite bittra inlägg.
men nu har jag sovit, sovit alldeles för länge.

men om det var sömn som skulle få mig glad igen så är jag glad att jag sov ända tills halv tolv idag, trots att jag hade satt klockan på nio.

tog tag i dagen även fast jag har sovit bort första halvan.
gjorde mig en god knäckebrödsfrukost framför top  model, kände med nöjd med mina knäckebröd ännu mera då.
sen nu har jag stått och stekt quesadillas som jag ska äta sen på jobbet och som blir lite förätt till mig och jimmy imorgon innan pannkakorna.

ambitiös, ja det är vad jag är just idag.

sitter och väntar på att få göra mig i ordning snart inför jobbet.
ska bli skönt och jobba idag faktiskt.

ps. how i met your mother. gud vad jag vill veta vem mamman är, men victor sa till mig som är lite mer insatt att det ända man fått sett är mammans fötter så det har inte avsläjats än. synd för jag är nyfiken så in i.....

aja hästa gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0