puerto rico

då var det fredag igen då.
fredag innan hel helg.

vart en bra fredag.
jeffan & jag bytte så jag fick köra frukt & grönt idag, riktigt skoj med ombyte och jag tycker det är så skoj.
sen kom tobaken med, gillar tobaken alltså.

fredags fika och sen fick jag skjuts av moster hem till sis.
där har jag som nästan varje fredag nuförtiden spenderat min fredagskväll.
chips & dipp med lite laktris, let's dance och ett varmt bad med svensk damtidning.

hehe, bäst var nog när jag drog på puerto rico song från filmen salsa's soundtrack och dansade runt och sa att mina höfter bara inte kunde stanna.
jag säger det om pappa gett mig något så är det rytmerna, tror jag i alla fall.
jag skulle viija bli känd bara för att få vara med i let's dance så jag kan besvisa för alla hur bra jag faktiskt är.
fick ju mvg i dans på gymnasiet, det måste jag ju fått av en anledning, eller hur? hehe....

gick och mötte upp liza för lite kvällsmat på bk innan jag trallade hem och såg utröstningen av let's dance.
claudia är kvar, allt som jag bryr mig om.

nu ska jag snart sova.
imorgon startar jag min hel helg.
är lite fundersam om jag kanske ska ta bussen halv sju imorgon bitti istället för halv åtta...vi har ju börjat med egen mald färs så kanske måste lägga lite extra tid på det..jo men jag gör nog det. börjar ju egentligen inte förrän åtta men det har jag aldrig gjort någonsin under mina helger ändå så, är man perfektionist så är man.

aja då är det  vekligen dags att sova nu.
imorgon ska jag hem till mammi efter jobbet.
mormor ska dit för att morfar ska på hockeyn, syster ska dit, liza kanske med skulle komma dit, marlena vet man ju aldrig om hon med dyker upp och sen eftersom rickard med ska på hockeyn så ville moster se schalgern hos mormor som nu ska till mamma så hon och flickorna med kanske skulle dit.
återstår att se hur många vi blir, familjemys blir det i vart fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0