panik

haft en underbar helg i kalmar.

vi åkte direkt efter jobbet i fredags.
hämtade upp barnen,tankade och sen la vi gasen i botten söderut.
vi stannade och åt en burgare och sen körde vi vidare.

kom fram till sara vid typ sex tiden.
hoppade rätt snabbt in i duschen och gjorde mig fin fin sen började vi köra.
påt bara, var riktigt törstig.
anna kom och vi satt där alla tre och tjattratade på rätt rejält.
gick bakom huset och in på underbara palace.
dansade, men mest så drack jag.
shot efter shot, drink efter drink.
anna gick hem, sara gifte sig med någon snubbe och jag fann min kvinnliga självsfrände.
elin, vi fann verkligen varandra. vi hade så roligt tillsammans.
fann en mannen i mitt liv på slutet med, men det gör jag ju jämt nuförtiden men som vanligt inget namn eller nummer.
hehe måste gå in och hitta kortet han tog på mig och elin, vi lär ju sett rätt fulla ut.
somnade i saras materbed.

i lördags förmiddag åt jag & anna en underbar frukost hemma hos henne, sen följde hon mig till ishallen.

vi åkte & käka, sen åkte vi till hotellet.
vi gick ner till poolen och badade en timma.
jag och lisa gick och köpte new moon som vi sen låg och kollade på.
jag somnade rätt skapligt helt slutslagen.

idag har vi ätit en helt okej hotellfrukost.
kollat på jeppe när han spelade kvartsfinal som dem tyvärr förlorade.
ätit och sen körde vi hemåt.

kom nyss hem och fick sms av jeffan.
han & dem andra två ligger hemma och spyr så han kan ju inte jobba imorgon.
nehe, då var det bara jag då.
har aldrig lagt en mejeriorder men men det är bara att köra.
han lär ju inte komma på tisdag med, en annan vill ju inte bli smittad.
denna vecka lär bli tuffare än tuffast, men om det är någon som klarar det så är det ju jag.

nu blir det ostbågar, kalla fakta, johan falk och sen massa söndagsmys.

hästa!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, men jag gillade bilden! Du verkligen dyker ner i glaset och det gillar jag. För ungefär såg det ju ut när du och jag träffades! Haha!

Tycker verkligen att du får komma ner snart igen, annars kommer jag och hälsar på!

2010-03-22 @ 20:20:23
URL: http://elinrobertson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0