jag skrattar mycket, men jag gråter när ingen ser.

känner samhörighet med det maria picasso sa på bingolotto förrut.

har nog inte skrivit sen i onsdags.
har vart hektiska dagar sen dess.

jobbade i onsdag, jag & jeffan vart sugna på utgång så bestämde att vi skulle gå ihop. vi ringde alexandra och frågade om hon ville joina så vi tre började kvällen på 55an och slutade på platens.
en helt sjukt bra kväll i alla benämmningar.
jag låg på en gräsplätt med en dude klockan halv fem på morgonen.
vild & crazy kväll kortfattat.

torsdags var det jobb.
somnade tidigt, väldigt tidigt.

fredags var det jobb.
på kvällen åkte jag hem till mormor & morfar och kollade på let's dance finalen & hockeyn.
somnade även den kvällen relativt tidigt.

igår var jag på ikano med mormor, morfar & big sis.
käkade max mat och handlade på priso.
hann hem och kolla på gossip girl, pömsa en stund och sen göra mig fin fin för kvällen.

hem till syrran och sitta där några timmar innan vi gick över till liza.
lite förfest där.
la scala en snabbis & sen harrys schalger golv hela natten lång.
spenderade kvällen med jimmy & jessica i omgångar.
hade en underbar kväll.

upptäckte en beundrare av mig som jag totalt nobbade fast jag ångrade mig sen.
höll hand med någon främling på vägen hem, men han fick inte komma längre än till porten, något annat skulle han aldrig ha räknat med.

nu är jag tillbaka hos mormor & morfar.
är så skönt på landet.
sällskap är aldrig fel.
morfar & jag har preis gjort en hemma gjord pizza som var så underbar och nu ska vi spela yazty snart.
hockeyn vann vi ju så klart, trots att man var väldigt nervös så nu hoppas vi på vinst hemma i hallen på tisdag.

annie, 2 veckor kvar.
harrys & mingan.
längtar bettan, jag längtar.

hästa la vista gott folk!


Kommentarer
Postat av: annie

ATT jag längtar!!!! nu e de bara 12 dagar kvar baby!!!!!!!

2010-03-29 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0