inspiration till max

brukar blogga till lugn musik men nu jävlar är det inte lugnt.
sandra skickade mig denna underbara partylåt förut som jag bara spelat om och om igen sen dess.



oh är så sjukt party efter denna arbetshelg.
helt sjukt, tror det vart typ 27 timmar och typ 1½ timmas rast på hela helgen.
men igår var jag riktigt nöjd när jag låste, hade hunnit med allt jag skulle och ville göra.
var inte fysiskt trött men menalt igår när morfar hämtade upp mig.
körde förbi sibylla för lite mat, jag var vrålhungrig.
ett telefonsamtal och lite kvällssnack med jimmy..alltid skönt att snacka med han efter en helg, någon som förstår en..inte alla som gör.

sen somnade jag som en prinsessa i extra sängen här ute på landet.
vaknade tidigt imorse, blir så när man gått upp tidigt dem senaste dagarna men bara det att få ligga kvar i sängen och dra sig var helt underbart.

precis pratat med sandra och bokat in nya pattisson filmen på bio tills imorgon.
jobbar bara en kväll denna vecka som kommer, helt underbart ska det bli.
jimmy frågade om jag ville jobba idag, men känner att jag behöver denna ledighet trots att jag nu är så sjukt rastlös.
ska jobba hela veckan och direkt åka till kalmar efter jobbet på fredag för en helg där.
by the way ser jag fram emot sara & anna så sjukt mycket nu...party party.
sen och få bo på hotell med moster och flickorna, bada pool och allt vi skulle göra.

nehe om man skulle ut och röka och sen om man finner något att fördriva tiden med tills mormor & morfar kommer hem.
måste rasta hundarna med, är redan trött på maja som löper och tar varje chans hon får att jucka på dem andra två stackarna.

ut i solen, för det ska jag.
hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0