hard work

oh fy fan, om man inte kan hålla ögonen öppna längre än åtta på kvällen då är man trött.
somnade för andra dagen i rad hemma hos mamma.
igår direkt efter halv åtta hos mig.

nu är jag sjukt utvilad, vilket känns bra.
två hektiska,tuffa,intensiva och hårda dagar på jobbet men men jag har klarat allt jag är ju super woman.
jeffan ringde för att berömma mig igår och gav mig sovmorgon men det ville jag inte ha vill tillbaka till att bara sköta min frukt & grönt jag tycker ju det är så skoj. sen vill jag inte heller ha massor komplimanger är man ett team så är man nästa gång lär han få ställa upp för mig, big time.

har precis duschat, skickat iväg partyinvites om lördagen, ska snart äta frukost och göra mig i ordning för ett 10-18 pass på jobbet.

jimmy kommer hem idag, äntligen.
stått på parkeringen varje dag och rökt samtidigt som jag kollat på hans p-ficka och suckat lite för att det är tom.
men jag tror den kommer fyllas upp idag, jag har en känsla att han inte kommer kunna hålla sig från jobbet att han kommer komma i sin blå bil, med sin röda sport tröja, svarta mjukis och sen ett par gympaskor, snacka lite skit med oss och sen sätta sig vid datorn för att se förregående försäljning.
jag hoppas han kommer med, annars ses vi ju imorgon.

nej nu ska jag röra på mig så jag få något gjort.
hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0