då var vi tre igen

vilken underbar dag.

är så glad att jag tackade nej till jobb ikväll.
får som vanligt så dåligt samvete när jag tackar nej, men en sjätte kväll är ingen som skulle vilja ha..ingen jag pratat med i alla fall.
skönt och prata med alla andra, alla förstår.
mitt samvete var ju väldigt omtalat i norge, att jag hade för mycket samvete.
men ibland måste man tänka egoistiskt och på sig själv, alla andra på jobbet gör ju det så kanske dags för mig med att tänka som alla andra.

vaknade efter ha fått sova ut rejält.
kollade på våra bästa år, käkade frukost & sen ringde jag sandra.

synd att mitt batteri dog annars hade vi nog kunna pratat några timmar till.
mycket bra saker sa vi under våra telefontimmar idag.
bettan, vi längtar tills du kommer hem. vi taggar för mingan & harrys något enormt.
vara vi tre igen, finns inget bättre.

sen dess har jag legat & kollat på dem avsnitten som går att se på av taking the stage season 2.

nu är mormor & morfar hemma, det blir tydligen tacos till middag.
imorgon bitti åker jag med dem in till stan.
ska tvätta 8-11 innan jag börjar att jobba vid tolv till stägning.

funderar på att spärra bloggen, ha lösenord.
nu är det för många som läser så när jag skriver så känner jag mig hämmad.
känner inte att jag kan skriva precis det jag vill skriva.
aja jag ska fundera på det, vill ju inte ha det egentligen.

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0