choco pop rocks

frugan & jag.
häromkvällen så köpte jag med min massa gött från jobbet medans hon gick och hyde tre filmer till oss.
hem till henne och på med film nr ett.
allt för min syster, hulka i tårar är vad både vad jag och sandra gjorde.
aj aj aj i huvudet efteråt var inte lika roligt och ha.
vi satte på film nr två, julie&julia men orkade bara se en halvtimma innan vi vart trötta.
myste ner oss i sängen och tjöta lite skit innan vi sen somnade sött ihop.

vaknade av att solen strålade bakom persiennerna.
vi såg klart julie&julia som jag tyckte var en helt okej film.
sen duschade vi och gjorde oss iordning.
trallade ner till e.house för lite frukost.
väl där satt även mammi,syster och jessica så vi slog oss ner med dem.
ett varv på stan resulterade i ett nytt halsband,ett nytt linne och två nya pocket böcker, fångad av hakkorset och jag är wanted.

efter stan var det jobb som gällde för oss båda.
eller jobb och jobb, jimmy och jag prat jobbade som vi kallar det.
vi satt mest och disskuterade framtiden på tempo tallen, en del förändringar som ska ske framöver.
jag är lite nervös, mitt grej med kvällar och helger..vem ska man liksom våga ge över det till?
kommer få det som jag velat så länge, men känns konstigt på samma sätt med.
det blir en förändring helt klart, men men det är ju det jag vill så det kommer nog går rätt fort och anpassa sig till.

ska se klart våra bästa år nu, läsa vidare i min nya riktigt braiga pocketbok innan jag börjar med fiskgrytan jag ska bjuda min underbara sändra när hon kommer hem från jobbet vid två.

och just det kan ju passa på att säga att på måndag så åker jag och sandra upp till stockholm över dagen för att gå i affärer som inte finns här och förhoppningsvis hitta oss varsin vårjacka.
vi har även bestämt att vi åker upp dit i vårkläder oavsett.

nu är jag så less på vinterkläder.

hästa!!


Kommentarer
Postat av: Borga

Nu har jag bestämt, anonym kan jag vara på FB, det är ju ändå bara mina vänner som läser bloggen, så nu ska den vara kvar, jag lovar! =)

2010-03-05 @ 12:21:20
URL: http://borga.blogg.se/
Postat av: carro

ja nu är det mars och vår... borde va iallafall... !!=)

2010-03-05 @ 18:29:52
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0