the bodyguard

äntligen lördag!!

dock har denna vart riktigt rolig, vi har tävlat om vems avdelning som gått bästa varje dag...för det mesta har jag vunnit och det känns gött, riktigt gött nu är man med i spelet för att vinna.

igår efter jobbet köpte jag med mig mc upp till syster, hände där en liten stund och sen åkte jag hem.
började kolla på så ska det låta, men då ringde sandra efter hon slutat så jag gick ner och satt med henne tre kvart och tog ett par cigg.

sen gick jag upp och satte på bodyguard, en film som aldrig blir dålig.
så bra var den så nu sitter jafg & lyssnar på soundtracket på spotify

jesus loves me, oh yes he does, for the bible tells me so......

tog bussen ut till mormor förrut, så nu har jag precis avnjutit frukosten på verandan här.
solen är inte riktigt framme än, hoppas den kommer fram för jag skulle vilja ha lite färg.

i eftermiddag sen kommer också mamma,sis & marlena ut hit.
vi ska äta langos och jag & marlena ska förfesta lite här ute innan vi ska in till harrys.
'
imorgon ska vi fira jeppe som fyller 12, så då blir det sjögestad på eftermiddagen.

nej nu ska jag njuta vidare!

ses vi ikväll?
jag hoppas det.

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0