all the right moves

idag har jag ogillat allt starkt bakis & dan...

men gårdagen gillade jag verkligen.
satt ute och solade på mormors veranda från tio till fyra, råkade visst bränna mig lite med...opps!!

men det var hur underbart som helst.
moster kom med barnen eller i alla fall två av dem, systrarna mina kom, george, arnold och mammi.
blev langos, jag som hade beställt det åt minst bara för jag har svårt och äta under tiden jag dricker..men gott var det.
tog bussen in till yngves och tog en drink där innan sedan jag värbrand och jessica gick in på harrys.
jessica tappade vi bort, istället hittade vi min chef som vi shakade med lite.

vi dansade gärnet och hade jätte trevligt jag & och sara.

tråkigt att det inte är där samma när inte han är där.
efteråt träffade vi massor kändisar, bland annat jj...jonas...spöket som jag numera kallar han eftersom han är som vanished i denna stad, riktigt kul att se han.
med massor annat folk, hehe!!

fick ett argt sms från skottland förrut, kanske för jag inte svarade på telesamtalet igår heller...

if thats what u want ok and i dont have bebo anymore and i have been working in greece thats where i stay no so dont give me a txt like that take care.

någon har tydligen inte mage att svara på mitt bestämda sms som jag sända han för ett par veckor sedan, förrän nu. men jag tryckte visst på rätt punkt, nathalie punkten är känslig tydligen.

nej nu ska jag se vad som går på tv, efter spelat sönder onerepublic...magiskt!!

hoppas jag kommer till jobbet imorgon och ser bra siffror, en vinst kanske.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0