who says

jag kunde inte sova.
kom att tänka på hur trötta sandra & jag var på våran musik på spotify när vi spotifyade oss igenom kvällen i fredags.
ny musik behövs tänkte jag.

så nu har jag lite namn här, är väl mest för sandras skull men någon annan kanske kommer och gilla någon av låtarna med.

john mayer - who says
keri hilson - i like
agnes carlsson - i need you now
chris brown  - crawl
brooke hogan ft colby o'donis - hey yo
cheryl cole ft will.i.am - 3 words
sean paul ft keri hilson - hold my hand
owl city - fireflies
pitbull ft akon - shut it down
rihanna ft jeezy - hard
keri hilson ft akon - change me
jay sean ft sean paul & lil john - do you remember
jay.z ft mr hudson - young forever
rihanna - wait your turn
alexandra burke ft flo rida - bad boys
linda sundblad - let's dance

god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0