young forever // jay-z ft mr.hudson

idag känner jag mig vuxen.
gjort vuxen saker.

åkte till jobbet imorse.
alltid lika glad att se mina arbetskollegor.
fredagar är det eliten som gäller.
åt min goda lunchlåda med egengjorda kötbullar och peppargräddsås.
fikade semla på tre fikat, som alltid på fredagar spårar ut.
som idag en vaniljsemla utan vanilj..hm??
stackars jeffan också som har blivit tvingad av mig vad han ska ha för kläder och hur håret ska vara i en veckas tid nu. pikade honom om byxor i tisdags och igår när vi jobbade kväll så visade han upp ett par riktigt snygga nya jeans för mig. han säger ju att han inte blivit påverkat av mig.. men jag bara ler...nu väntar jag på kort hår och en marinblå fred perry jacka.
akta dig jimmy, för snart är jag på dig med.

efter jobbet åkte jag hem till syster.
hon satt framför datorn och jag låg och pömsade i sängen.
var inte så social av mig men gillar att bara känna närvaron av en annan människa, det jag saknar mest från att bo hemma hos mamma.
vi tog sällskap till lucullus för lite fredagsmys inhandling.

jag kom därifrån med lövbiff till kvällens lyxmåltid, dipp och gräddfil för kvällens snack time och bacon till min matlåda för morgondagen.

husmor nathalie har stått och lagat en lyxig fredagsmåltid samtidigt som jag gjorde ungspannkaka med bacon till lunch imorgon på jobbet. duktiga flicka!

legat och kollat på tv dem senaste timmarna.
csi, crib 50 cent vilket imperium människan har.. helt sick och sen äntligen fick man se första avsnittet av solsidan.

i helgen är det min 25 timmars helg.
skönt, då vet jag vad jag ska göra hela helgen.
på söndag blir jag upphämtad av mormor och morfar för att följa med dem hem till landet så jag kan vara hundvakt på måndag förmiddag.
efter en arbetshelg ska det bli så skönt och fly ut till naturen & landet en stund.

sen på måndag ska jag på "träffen" som jag inte hann med igår, då min mobil var kvar i ledberg ända fram till kvällen.
ska bli trevligt och träffa victor, han verkar riktigt rolig och trevlig.
en ny människa kan aldrig skada att träffa.

nu ska jag lyssna vidare på spotify tills ögonen domnar och sömn blir ett faktum.

har du tid så kom upp till tallen i helgen, där befinner jag mig mellan 8-20.15 lördag & söndag.

hästa!!

du vet att jag håller tummarna för er...


Kommentarer
Postat av: Borga

Du är vuxen min fina kebabas ;) nu har jag bytt till blogg.se, en fucking jävla modeblogg ska det bli :P och en himla massa borga

pusssssssssssss

2010-02-01 @ 11:08:57
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0