when you smile, you shine like the month of may.

vill sova men är inte trött.
har spenderat exakt hela dagen i sängen.
jag har lagat mat,bakat och gått på toa det är allt.

ligger och kollar på csi och kom att tänka på om polisen skulle gå igenom mina telefonsamtal, bara idag har sandra och jag säkert pratat sju gånger och skickat 10 sms om inte mer.
hehe skrattar bara jag tänker på det.

han låter säkert som en örn när han kommer.
han fiskar nathalie, hallå???

spenderat kvällen på facebook chatten.
en från speeddejtingen hörde av sig så vi ska träffas över typ en öl på torsdag tror jag.
jag måste ge folk en chans, åtminstone vänner kan man aldrig få nog av.

skönt det ska bli imorgon.
frukost med syrran.
stan.
säkert någon god lunch.
ikea och köpa byrå om mormor och dem kan skjutsa mig.

sen blir det jobb resterande sex dagar denna vecka.
min hel helg som kommer nu i helgen.
skönt att jobba en hel helg, inga planer behöver göras och inga pengar spenderas.

nej nu ska jag sova, hade redan sett detta csi avsnitt i veckan.

hästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0