välkommen 2010.

hade ett bra nyår som startade på jobbet med bossen själv.
ett riktigt bra arbetspass, vi slet arslet av oss milt sagt.
sen kom han in, mitt lammkött och pratade på rejält så jag tror jag vart helt röd i hela ansiktet.
tog reda på vem han var och drog iväg ett sms till han igår, modigt av mig tyker jag.
kollade idag och jag har inte fått leveransrapport så verkar inte som nummret stämmer...hmm..
aja då får jag vänta tills han kommer in snart igen och fråga honom då.
2010 ska bli året då jag satsar på allt som verkar lovande i alla delar av mitt liv kärlek,jobb,liv,träning osv osv.

efter jobbet blev jag körd till frugan för middag och för att göra mig i ordning.
kom igång rätt snabbt med vodkan och sen bara körde jag.
vi tog taxi hem till sofia med en jätte trevlig chaufför som tog en cigg med oss för att vi verkade trevliga.

väl hos sofia hade carl.johan ringt mig och frågat om vi skulle dit så så klart ramlade cj,ch,markus,martin,david,simon och gustav in på festen.
länge sen vi festade ihop så det var riktigt trevligt.
vid tolvslaget gick alla ner på bron men jag,cj,ch,simon och sandrade stannade och såg allt från balkongen.
så det var inte en nyårspuss i år det vart flera, hela balkongen var ett stort puss kalas.

hade något av dem mest givande samtalen på länge med ingen mindre än markus....och nej charlotte om du fortfarande läser min blogg så gjorde jag absolut inget med din bror, heheh ville bara poängtera det!
det var ett givande samtal i alla fall..

sandra gick hem för att hon skulle jobba, grabbarna drog vidare på en annan fest och jag trallade ensam in till stan vid närmre halv tre.
kom inte in på harrys för dem hade stängt entrén, träffade tea utanför plaza så joinade in där.
oh fy fan vad jag kände mig felplacerad av många många anledningar.
trallade hem ensam i kylan i dem tunnaste strumbyxorna.
låg och huttra halva natten innan jag äntligen tinade upp och somna in.

igår trallade jag hem till mamma och låg i hennes soffa från tolv till nio.
kollade på smekmånaden,ivanhoe,tre män och en baby och air bud, glappade lite i mellan, så underbart!
små åt av allt men inget som riktigt tillfredsställde mina behov, precis som det har varit sista tiden när det kommit till mat.
sandra och jag möttes efter hon slutat och gick och tog oss en pizza, inte jätte gott det heller fast det är min favorit pizza på mitt favoritställe.
har nog rökt bort mitt smaksinne på sista tiden.
skulle följt med henne hem men orkade inte för det var så kallt.

nu är jag hemma hos mamma igen och slöar.
sara är i biblan och pluggar så jag ska träffa henne på en kaffe om en timma och catcha up, det ska bli riktigt trevligt.
sandra jobbar ju idag igen så henne får jag inte träffa förrän nio, då ska jag ta tag i och hämta alla mina saker som ligger i hela hennes lägenhet.

ikväll blir det lungt, ska försöka med och ta det riktigt lungt ända till slutet av januari.
nästa helg jobbar jag, så åtminstone i två veckor till ska jag inte gå ut, men dricka lite vin någon kväll det blir det garanterat.

orkar inte skriva mina nyårslöften i grund och botten bygger dem ändå alla på ett enda löfte och det är:

2010, SKA JAG NATHALIE EKSTRÖM VARA LYCKLIG OCH GÖRA ALLT SOM KÄNNS RÄTT OCH BRA FÖR MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0