vad har man inte vänner till....

om inte för att ge riktigt bra råd och sin syn på saker och ting.
jeffan tycker inte jag ska göra det
jimmy tycker inte heller jag ska gå
sandra tycker som hon tycker
nanna tycker jag ska gå.

tur dem är enhäldiga, eller inte.
  i slutändan har man alltid sig själv, som tur är.

jobbat idag, alltid segt och komma tillbaka efter helg.
men ändå lika trevligt.

bjöd hem frugan på kvällsmat och mys efter jobbet.
lite soppa, choklad & paradise hotel behöver alla en kall vinterkväll.
nästa vecka är det final vecka...grrrr jag är så nervös och entusiastisk.

kanske blir en spontan utgång imorgon.
det kom på tal ikväll och då vet man aldrig när det kommer till sändra dee & kebabas.

nu vill jag bara få hem min byrå.
sen ska jag bara måla & köpa en spegel nästa månad och sen kanske jag kan bjuda hem kollegorna..dem tjatar ju något så fruktansvärt om det.

god natt nu gott folk.
nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0