när du kom till mig på stranden & du kysste mig på handen, så har jag älskat bara dig.

jag försökte denna helg jag försökte.

i fredags körde jag ett arbetspass, det gamla vanliga.
körde tobak ett bra tag, ordning och reda ska det vara.

charmade moster rejält när jag ändå visste att hon skulle flexa ut så jag fick glida med i bilen in till stan.
hem till mamma, bada och mat. tackar tackar!
bussen hem till mig, sjukt stressad snabb städade jag igenom hela placet och tända ljus överallt.
linnéa och alexandra kom hit och vi korkade upp.
vi struntade i bussen och tog taxin bort till simhallen.
speeddejting.
hur trevligt som helst, är så glad att jag gjorde det.
taxi tillbaka in till stan.
55an.
borga
fick ta halv ett bussen pga överberusning.
linnéa och jag körde en platå-platens-platå-hakepi kväll.
pratade med mr someone, han var som jimmy & jeff redan hade konstaterat..inget för fröken nathalie.
kvällen generellt var riktigt trevlig.
gick förbi pitchers där jag vart stannad för någon skulle ha mitt nummer, nej nej jag jobbar inte så.
gick hem ensam och bredde ut mig i hela sängen och somnade snabbt som en prinsessa.

i lördags låg jag segandes i sängen, framför datorn första halvan av dagen.
sen gick jag ner till syster yster som handlade på netto när jag väl var nere.
ekström systrarna får eloge för att jag först hjälpte en gubbe att lyfta upp alla korgarna som någon råkat putta ner och sen syster för att hon betalade en 14 kr åt en väldigt gammal och söt dam som inte hade tillräckligt mycket pengar på sig och det är klart att hon ska få sin körv på mackan, det är ju så gott.
karma folk, karma.
gick hem dit och som alltid när jag är där så ringer telefonen.
nanna & setterberg, telefontid med vänner kan man aldrig få nog utav
sen bjöd hon mig på mat kyckling, sweet chili sås och klyftpotatis.
hon är för underbar den där systern.
jag satte mig i ett bad och förberedde mig för kvällen fast jag var riktigt seg.
vi gick hem till liza dit även johanna,kusinen,sanna,daniel och johnny kom.
folk märkte direkt att jag var seg eftersom jag annars ör rätt livlig utav mig.
fick direkta order av både sanna och johanna och dricka så pass att dem hällde upp mig drinkar och tillslut kom och ställde min voddka flaska rätt framför mig.
sanna och jag pratade som alltid väldigt mycket om allt möjligt men även hela gruppen disskuterade en hel del kundservice frågor då vi nästa alla är inom den branchen.
jag på tempo,kussen på cirkus caféet,johanna & liza på chili, danne pp chili norrköping och johnny som ägare för magnolia.
allt trevligt med disskussioner, borde ske oftare men kanske inte lika ofta med alkohol i sig...kan lätt spåra ut.
alla gick ut förutom vi som redan hade bestämt att vi skulle hem.
vi satt kvar en stund och drack tills syster blev trött och klädde på sig för hemgång, även maruschka gick då.
sanna och jag var ännu en stund.
jag hade ingen väska och inga skor, eller jag hade mina gympaskor eftersom jag visste att jag inte skulle ut men ändå lyckas sanna övertala mig på en snabb utgång bara för att dansa lite, klockan var ju liksom redan halv två.
tog på mig lizas svarta uggs,hade trasiga strumbyxor, klänning och kavaj såg sådär ut om man säger så, men jag är inte så utseendefixerad som tur är.
gratis plaza, ali kom ut och hämtade oss..tur man känner ägaren ibland.
sandra lämnade harrys och kom och joinade oss.
fyllemat, vandring hem.
jag med hem till sandra.
vi somnade som två små valrossar i hennes säng.
idag har vi handlat lyx frukost på priso som vi avnjutit hemma hos sandra.
även snacks som mellanmål och efterrätt eftersom vi därimellan lagade mat med.
frugan & jag.
hela dagen har vi kollat på alla ebba & didrik avsnitt, nostalgi.
nu blir det lite johan falk innan läggdags.

imorgon är jag ledig.
ska umgås med syster på förmiddagen.
tvinga mormor & morfar att köra mig till maxi/ikea för storhandling.
träffa sandra och om det finns biljetter kvar gå på snabba cash som vi bara längtar efter att få se.

jag ör stolt över mig själv,speciellt efter allt som hänt i helgen.


Kommentarer
Postat av: Ytfluffig morsa

heeey

bara så ni kommer ihåg att ungsorken fyller år i morgon o då måste man vara extra snäll mot honom - massor tårtor, presenter o slapp dag är han värd - eller hur? :-)

krm/sus

2010-01-18 @ 13:11:41
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Nathalie

heey!

glömde honom inte, han fick sig ett charmerande sms imorse!....och tårta, där missade du något han bjöd oss alla på jobbet på en super duper god viktoria tårta.

extra snäll är jag väl alltid :-)

ha det fint!

2010-01-19 @ 22:01:35
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0