mi amore

så mysig dag igår, hela dagen igenom.

lisa och jag rensade mormor & morfars kylskåp i ett par timmar igår på förmiddagen.
oh herregud säkert 50-100 glas och plåtburkar både öppnade och oöppnade med massa annat slängdes pga utgånget datum.
dem bara konsumerar och konsumerar dem där två och vet aldrig vad dem har hemma, precis som i mormors garderob där prislappar sitter kvar på säkert hälften..

societetskärring, hehe det är i alla fall vad jag kallar kvinnan.

mormor vart i alla fall nästintill tårfallen när jag berättade vad jag och lisa hade gjort. hon var så tacksam, såna stunder man lever för.

åkte hem till mammi för att se om hon var hemma vilket hon inte var.
fick vänta in hantverkare som precis skulle in i lägenheten när jag var där och hälsade på.

sändra dee kom upp och höll mig sällskap.
vi trallade till lucullus för att köpa mat och tilltug.
hon lagade potatis,spenat och fiskpinnar te mig.
sen vart det lite chip & dipp till efterätt, eller den riktiga efterätten var vin flaskan som vi halsade i oss med alla cigg som vi rökte.
underbart!

kollade på resor till gran canaria, annie vi kommer....

sandra skulle hyra film så vi hade sällskap in till stan för att jag skulle ju träffa fröken borg på en bio.
luftslottet som sprängdes, en riktigt bra film.
sen låg vi och skeda i kylan hela natten i min säng.
vi sa hej svej när jag gick av bussen i centrum imorse och hon åkte vidare ett par hållplatser hem.

haft en bra dag på jobbet.
skönt och vara tillbaka bland jeffan och jimpan för att få mig lite stryk varvat med kramar.

nu ska jag kolla på paradise hotel.
imorgon ska jag baka scones,rensa mina kartonger och sen jobba kvällen.

ja gillar läget just nu väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0