kriminalserier

körde mitt kvällspass med jeffan idag.
fick som jag vill och fick sitta i kassan och bara sprida vidare mitt leende.

jag som hade gjort mig fin idag med.
men fick han se det?
nej.
usch hur länge till ska jag behöva lida till innan han kommer in och sätter lite pirr i min mage.

jeffan tycker med han är nathalie material. jag med, någon mer?

jobbar ju hela helgen och imorgon så får väl hålla tummarna att han kliver in någon gång då.

stackars sandra, ringt mig tre gånger idag men ingen pratglad natta har hon fått en enda gång.
blir ofta så här när jag ska jobba helg, går in i mig själv och när det närmar sig så blir jag lite anti.
skönt ibland med en arbetshelg med ingen kontakt med omvärden förutom arbetskollegorna och kunderna.

på söndag kväll vet jag hur jag kommer var, så sugen på allt..träffa folk,dricka alkohol, bio, fika..ja allt roligt som finns!!

har precis sett csi miami, skulle se på fringe nu men jag pratar med setterberg istället, men efter fringe börjar gamla csi avsnitt och efter det criminal minds.
har blivit helt besatt av kriminalserier sista tiden...vill bara ha mer och mer!

this time i wonder what it feels like, to find the one in this life.
the one when we all dream of, but dreams are just not enough.
so i'll be waiting for the real thing i'll know it by the feeling.
the moment when we're meeting it will play out like a scene straight of the silver screen.


Kommentarer
Postat av: Ytfluffig mamma

Hi ya, hälsa Jeffling o ge honom en kram från mig - så blir han glad hehehe - eller inte - den lilla slemråttan

Sus

ps. åsåå ser ni till att sluta röka nu ungar - bara dumt :-)

2010-01-08 @ 12:15:33
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Nathalie

Hey!

jajemän ska hälsa honom och ge honom en bamsekram, om han nu tar emot en kram, han kan vara lite folkskygg ibland ;=)

han tog sin sista cigg idag sa han, ett nyårslöfte..men det har han sagt förr så får se hur det går för han denna gång..utan tobak har han en tendens och bli väldigt grinig!

hare bra!!

2010-01-08 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0