hej hej bloggen!

nu njuter jag verkligen.
har precis tagit röven ur sängen och diskat upp gårdagens bravader.
bakat samtidigt en kladdkaka som jag ligger och mumsar lite på nu, tänkte något lördagsgott vill jag ju ha.
har en kolla på tv och ligga i sängen kväll, ikväll.
blåsningen-se upp för dårarna-beck-paradise hotel xl.

ensam, nedsläckt & levande ljus, det är ju för underbart.

en snabb version om gårdagen då.
var enormt taggad hela förmiddagen på jobbet, dem var mina kollegor med.
jag åkte hem, förbi mamma, snabb städade och skynda mig hem.
jag gjorde mig färdig, sandra kom & vi käkade lite enchiladas med fetaostsallad...hur gott som helst.
klas kom hit.
spotifyade oss igenom hela kvällen.
mycket alkohol & mycket fylleprat som vanligt.
taxi in till stan.
pitcher's / pitch black.
alla var där kändes det som..eller det var inte mycket folk men man kände alla.

kvällen slutar ju som alltid väldigt roande, eller mindre roande när man vaknade upp i morse och fick saker påmint av en miss fröken sandra.

slickad i ansiktet av james, pratat med mammas pojkar christian, pratat med folk en längre period som jag inte har ett minne av vad som sagts, kräkts, tjaffsat med tjejer som jag inte känner, tappat bort min garderobsbricka, blivit tillsagd av polisen att gå hem och gått slalom hem.

nathalie vad styrde du med egentligen?

tjejer alltså, är så trött på tjejer att mitt tålamod med dem är riktigt kort.
igår var det några okända som av någon anledning kallade linnéa för könsord.
jag har bara träffat tjejen två gånger men diggar henne verkligen.
var ju tvungen och sätta dem tjejerna på plats och ifrågasätta varför?
trodde i denna åldern att vi var förbi sånt trams men vissa människor växer tydligen aldrig upp. 
 dem mår bra av att trycka ner andra tjejer för att själv må bra.
dem "skickade" polisen på mig som inte la någon vikt vid mig överhuvudtaget eftersom jag som alltid och som en vuxen människa höll mig lugn.
eller jag brusade upp något enormt när linnéa och sandra höll i mig, värsta jag vet när jag är fasthållen och vill komma loss.
sandra hade tydligt fällt ett par tårar för att jag var så bestämd mot henne om att hon skulle vara tyst,gå hem eller hålla sig borta från dem där tjejerna, min viktigaste pärla var jag tvungen och skydda.

vaknade tidigt imorse av samtal från frugan.
vi var hungrig och trallade in till stan för den dyraste pizzan ever av den snålaste och otrevligaste personalen.
efteråt orkade vi inte gå hem eftersom det bara var några timmar kvar till våran bio skulle börja.
hmmm....mammi såklart, klart vi gick hem till mamma.
hon var ju mindre glad och komma hem och se oss två valrossa ligga i varsin soffa och glo på tv.
vi luktade tydligt äckligt med så mamma kom in och tände ett doftljus.
vi bestämde oss för att jag skulle tvätta munnen med två eftersom jag det sista dygnet vart så bittsk,otrevlig och ful i mun, inte likt mig. 
tur att vi inte är där oftare sa mamma, eftersom varken jag eller sandra när vi är bakis är så värst rumsrena för att uttrycka det milt sagt.
sen var det dags för bio, snabba cash.
man var ju redan på förhand kär i jw / joel men vart förvånadsvärt väldigt betuttad av jorge, en gammal nya tider skådis.
filmen var riktigt bra, men slutet hade jag ju hoppats på var mer som boken än vad det var.
boken är helt klart mycket bättre.
nu har jag inga mer ursäkter, nu måste jag börja med aldrig fucka upp. direkt!

nu ska jag se vidare på beck.
imorgon blir det en lång promenad känner jag efter denna segisdag.

älskar ica reklamerna
hej hej bloggen!
dagens outfit: arbetskläderna
hmm
hejdå bloggen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0