framtiden ser ljus ut.

en riktigt bra dag igår, som varje dag nuförtiden.

efter ha vaknat och ätit en rätt sen frukost så gjorde jag mig i ording och trallade hem till mamma efter blivit hembjuden dit på lunch.
väl där satt moster som preci hade slutat jobbet och även stora syster.
korvstroganof och oprah är allt man behöver till lunch.

tog bussen till jobbet som så vanligt nu under vintertid var försenad så även jag vart det till jobbet.
jeffan och jimmy stod på parkeringen och väntade på mig när jag trallade förbi fem minuter för sent, den ena skulle hem och den andra till sjukan så jag skulle bli ensam på jobbet med martin i kassan.
hade världens ideér igår, jag var på dåligt humör och samtidigt väldigt ordningsam.

när jimmy kom tillbaka vid fem tiden så fick jag en kram och "är du på sånt där ordning & reda humör"..då kunde jag inte annat än bli glad när någon känner än så bra.
vid sex är det meningen att jimmy ska gå av sitt pass, men han kom inte iväg förrän efter sju för att vi stod och pratade om förändringarna på jobbet som ligger framför oss.
ska bli riktigt kul och se slut resultatet, kanske allt verkligen har bestämts idag på mötet mellan jeffan, peter och jimmy.

efter jobbet så kom mormor & morfar och hämtade mig, vi körde en omväg föri resecentrum och släppte av martin och sen åkte vi till max där dem hade bestämt att dem skulle bjuda mig och dem själva på lite kvällsmat.
vart så chockad när en glad james hoppade fram bakom disken, är så van att han handlar av mig men inte jag av han.
efter det vart det en tripp till coop extra för en liten kvällshandling.
mormor vart sugen på glass, jag tackade inte nej till det men mormfar tyckte promts att vi inte skulle ha det.
när vi sen kommer hem, vem tror ni åt mest?...heheh att det alltid ska vara så.

nu sitter jag här i slaka skogen, har pecis varit ute med hundarna och ätit en god frukost.
ska se klart våra bästa år nu och sen duscha.
vid tre åker jag härifrån mot jobbet, hoppas på ett kassapass ikväll.

imorgon är det helg, borga vi måste snacka jag börjr fega ur för grejen men inte partyt.
på lördag är det förmodligen en "jag flyttar tillbaka in i lägenheten fest", vore trevligt och hamna på harrys sen.. är riktigt sugen på schlager golvet.
väl på lördag kan man ju alltid stöta på sändra med arbetskollegor där och som alltid jimmy, bättre två själar får man ju leta efter.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0