fireflies

starten på denna vecka har vart bra.
i måndags var jag ledig.
gick på stan med syster, mamma & jesscia.
jessica gick, mamma gick senare med så syster och jag gick till hamlet för en plankstek.
hamlet var bättre förr, men hamlet är alltid hamlet.
sandra hade slutat jobbet så hon kom med och joinades oss på en runda på stan.
när hon hade gått hem så tog jag bussen till ikano.
gick in på willys och började min storhandling, halvvägs in i handlingen kom mormor och morfar och joinade mig då dem också skulle vara min skjuts hem.
dem hade med sig min nya matta och servis, äntligen!
lgh börjar komma i ordning mer och mer.
på kvällen packade jag upp allt jag handlat så det är nu fullt överallt och sen så lagade jag till mig en underbar måltid.

igår så tog jag en morgon fika med liza,syster,mamma & jessicaexpresso house innan jag tog bussen till jobbet.
jeffan fyllde ju 22 år igår, nu är vi jämngamla igen bara ett par veckor jag får vara äldre än han.
fick viktoria tårta av han på eftermiddagsfikat, den var så himla god och vi vart hela tiden tvingade av han att äta ännu en bit.
på kvällen kom borga in och skulle ha sin halsduk av mig, en cigg med henne och det gjorde dagen.
vid nio så mötte sandra upp mig och följde med mig hem.
bakade en kladdkaka som vi åt med lite jordgubbar och glass, hur gott som helst.
vi kollade på paradise hotel som är vårt favoritprogram.
satt och disskuterade som vi alltid gör, men främst denna gång vad vi ska göra i helgen.

fredag rejäl sändra dee & kebabas utgång
lördag bio och sen snabba cash
söndag promenad

sen är vi även rätt måna om att prata om resan.
annie let us know så fort du vet något om sommarsäsongen för bettorna här hemma är väldigt angelägna om att få komma ner till dig, vi saknar dig så.

dem tre musketörerna.

nej nu blir det  duschen och sen ska det lagas lite lax till lunch innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: Borga

DU ÄR FIN!

2010-01-20 @ 22:05:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Borga
Postat av: annie swanie

haha vilken fin bild. om jag inte minns fel e de jag som tagit den :) :)



ansokningarna ska komma nästa vecka så då vet ja datum.. men jag skulle gissa på att jag e kvar här till slutet av mars i allafall. så ni kan kika på datum efter 18 februati till mitten/slutet på mars för sen kommer anna bananie hem igen o gör linkan o säkert :) :) miss yaaa a lottttt <3

2010-01-23 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0