everybody sees it's you

seg dag.
hängt hemma hos mamma med systrarna tills jag tog bussen till jobbet.
fick sällskap idag med, av den andra systern av sysslingarna.
jobbat kvällspasset med jeffan.
han behövde vara färdig till kvart över åtta för han skulle bli hämtad med bil till träningen.
jag snabbade mig för hans skull men visste att jag skulle få stå och frysa i en halvtimma i väntan på min buss, men vi var faktiskt så snabba så jag hann med den tidiga bussen men det var precis det.
jag hade glömt mobilen så jeffan fick öppna upp och springa in igen, han fann den ej så då fick jag springa in med..hade som tur var en kund vid busshållsplatsen som hade blivit ombedd att hålla bussen åt mig.
snacka om att vi båda var anfådda och skrattfärdiga när vi äntligen fått ut mobilen tillslut.

mötte upp sandra.
det var tufft att gå ågatan hem, var så sugen på en cider och en pizza men icke icke.

imorgon ska det jobbas först 9-15
sen hem, snabb städa och göra mig i ordning.
får se om vi bastar, vi ska i alla fall äta enchiladas och ha så mysigt med lite alkohol här hemma innan vi ska entra stan.
dansa bort kvällen, det ska vi göra.

har bokat biljetter till snabba cash på lördag med, längtar till den bion.

nehe om jag skulle gå och sätta in min ny gjorda matlåda i kylskåpet och varva ner framför tvn och lite kriminalserier.

hästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0