ett samtal, och jag är där.

jag är så trött.
en helt okej arbetsdag, har vart mindre än vanligt och göra så då går tiden alldeles för sakta.
man har ju alltid och göra men vissa saker får ju tiden att gå fortare än andra.
hade mimmi som lärling, trevligt och ha henne där någon som känner en lite privat med är alltid trevligt.

kom hem senare än vanligt tack vare slarv av jimmy och claes, men ingen är perfekt så arg kan man ju inte vara.

har precis sett veckans två sista avsnitt av paradise, hela sex dagar kvar tills nästa avsnitt nu...låt tiden gå fort!

imorgon ska jag fortsätta rensa mina kartonger.
sen jobb.
efter jobbet kommer morfar och hämtar mig.
ska spendera natten ute i slaka skogen hos dem så jag är hundvakt åt dem på torsdagen sen. börjar ju inte förrän fem och hundarna behöver ju gå ut på dagen så då finns jag där till hand för dem små liven.


(mormor,morfar och marlena)

jag ställer upp på dem och på fredag ställer dem upp på mig när dem ska köra hit mina sista julklappar och ta med allt mitt skräp till tippen.
alltid bra och ha mormor och morfar.

får se om jag hinner in en svänga till stan imorgon, är lite mamma sugen.

helgen närmar sig.
oavsett vad så ska jag släppa loss. det behöver jag.

vet inte hur länge jag ska behöva vänta på det rätta tillfället.
men vänta ska jag göra, du känns värd det.

nu ska jag kolla vidare på när ross skämmer ut sig med sin brittiska accent, vänner kan verkligen sätta ett leende på läpparna.

hästa.


Kommentarer
Postat av: Borga

Hej min finaste Natta! :) Förfest hos dig kl 18.00 fredag? passar det bra? wiii måste bli lite fulla haha pusspussssss

2010-01-13 @ 13:46:38
URL: http://www.metrobloggen.se/Borga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0