en prinsessas dagbok

om alla dagar kunde vara som denna.
jag skulle nog bli rätt rastlös till slut, men ändå vilket liv.

vaknade tidigt.
latade mig med bussen in till stan.

tänker nämna alla namn redan nu på alla som jag i omgångar har träffat i dag så är det oväsentligt vem som vart med på vad sen.

mamma, jessica, syster, marlena, liza, mormor & johanna

åt frukost på espresso house, har insett att klassikern inte är något för mig.

gått på stan och fyndat 2 varma tröjor till uteserveringarna i sommar, 2 par jätte snygga jeans, ett par leggings, ansiktsprodukter, ett par gardiner, ett lipgloss och en jätte fin vår/sommar t-shirt.

rea, i love to fynda.
vårnyheter, gillar jag med starkt.

åt lunch på la scala, fläskfilé..mumma!

tog tre kaffet på expresso house.

bussen hem med mina kassar när eftermiddagsmörkret hade börjat visa sig.

lagade mat & matlåda.
ps. har insett av havssalt ska jag nog bara ha på min mat och inte i, smakade nämligen väldigt mycket salt idag...oopps!

gick till ica och handlade morgondagens frukost juice och banan i filen.

har legat med hjärtont och kollat på paradise precis.
sandra och jag har ringt varandra i varenda reklam, måste ju disskutera varenda rörelse i paradiset nu när det närmar sig final.

jackie & patrik.

nu ska jag vänta in csi.
imorgon är det äntligen jobb igen, man kan ju inte leva som denna dag varje dag...det hade ju varit för lyxigt.
jeffan, jimpan & moster ska få höra om min möjliga "dejt" på torsdag, säga om det är något att gå på.
dem vet vad för slags människa som krävs för att stå ut med mig.
dem hade ju rätt sist, så jag litar på deras omdöme numera.

god natt mina kära vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0