coming closer

underbara dag, jajemän det är fredag gott folk.

brukar få höra av mina grabbar på jobbet att jag brukar vara väldigt grinig på fredagar nuförtiden men inte idag, bara ler och ler nuförtiden.

har nog bara sagt boring och lagt handen på pannan till jimmy ett par gånger idag (divafasonerna), var betydligt fler i tisdags.
sen får jag säga att dem borde få en stor elogé dem två karlarna att dem står ut med mig, eller det gör dem ju knappt.

idag tjatade jag till mig ett par nya saker av jimmy i mejerit, sen la jag mig också och som alltid hands  i tobaksbeställningen för nästa vecka och krävde att jimmy skulle köpa hem en étt märke som vi bara måste ha..har fått slita i många månader för det märket så nu äntligen fick jag min vilja igenom..yeah!
jeffan fick mig brevid honom när han skulle beställa frukt & grönt till imorgon, brukar få ha en åsikt när det är min hel helg.
jag ville ha gul kiwi, vit grape och sparris knippor men jeffan satt så sött och räknade ut och förklarade sånt som jag inte kan något utav av, att "det är för dyrt lilla nathalie ,det är ingen som köper en korg med gul kiwi för 26kr när en med vanliga ligger på en 10-15kr"....tur dem kan sin sak, för jag kan det inte..men jag lär mig något nytt varje dag!

efter fredagsfikat som alltid spårar ut, idag gick jag därifrån som en dränkt katt för att jimmy hade tagit diskborsten och viftat mot mig, tack för den liksom!
tog jag bussen direkt hem till mamma och passade på att lägga mig i ett varmt bad när jag ändå var där.

stannade på ica vasastan och fredagshandlade lite smått till min pizza jag gjorde förrut.

kom hem och lagade pizza och lite glass, riktigt illamående fortfarande fast det var ett par timmar sedan nu.
legat och sett dem senaste och fem sista avsnitten av säsong fem av the hills, helt underbart!

nu är jag rätt trött ska väl se om det finns någon kriminalserie och snegla på för att sedan sova.
imorgon gäller det, 25 timmars helgen startar.
rätt sugen på att komma igång, ska bli trevligt och jobba med lisen..lite girl weekend!

en hel helg, kom igen och kom in.
tro mig jag väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0