baksmällan

hade en rätt underbar dag igår, året hitills har vart underbart.
dock så mådde jag illa och hade ont i magen och sånt gillar jag inte.

tog en tidigare buss till jobbet tänkte jag skulle läsa tidningen och bara koppla av innan jag gick på mitt pass men det vart en liten fika stund med jeffan istället. riktigt trevligt måste jag säga.
kan ibland inte tänka tillbaka till den tiden då jag inte hade jeffan & jimmy i mitt liv för nu är dem en sån stor del av det.
helt klart männen i mitt liv.
utan dem vet jag inte vad jag skulle göra, först och främst på jobbet.

jobbade ett kvällspass med martin i kassan.
lite stressigt, fanns en hel del att göra om man säger så..men jag gillar det att hela tiden rullar på och tiden bara springer förbi.

efter jobbet gick jag hem till sandra och myste ner mig med en kopp te i hennes soffan, vi såg på baksmällan. en riktigt bra film som jag antagligen kommer se fler gånger.

kom hem precis i tid för att se csi och criminal minds, diggar starkt att kolla på kriminalserier innan jag somnar.

nu ska jag snart ner och hämta tvätten,duscha och göra mig lite fin för att sedan tralla in till stan och se vad som sker hemma hos mamma.
ska vidare till jobbet sen för ett kvällspass med mr andreassen, hoppas jag får sitta i kassan för har knappt suttit något denna veckan och jag saknar nästan mina kunder lite...speciellt en av dem!

ps. fick sms som väckte mig imorse av en mr barry millar.
fattade inte om han ska flytta hit några månader eller om han ska komma och hälsa på någon gång under dem månaderna. får svara och se efter, men låter ju trevligt vilket som.

nu ska jag ta vara på min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0