a trip down memory line

så skönt med ledighet.

har jobbat min 25 timmars helg med louise och martin.
allt har funkat underbart, har varit riktigt skönt att jobba.
trevligt och jobba med louise, synd det inte är oftare.
igår har vi sällskap ända hem det var riktigt trevligt.

just det han kom in, han verkade nere eller trött inte alls lika glad och sprallig som han brukar eller han fick till det så gott han kunde i alla fall, dock var det kö bakom honom så jag vågade inte dra upp något.
har inte bråttom får se vad tiden utvisar, är bara glad att det finns någon som får mig att le lite extra, vilja kleta på mig det där läppglanset och stå 5 minuter extra framför spegeln på morgonen.

idag har jag haft en så bra hemma dag.
sov ut, rejält.
käkade frukost framför oprah.
sen brjade jag rensa mina kartonger som jag aldrig tycks bli klar med men det är för att jag har sparat på allt tills jag var typ 16 år så det är mycket och rensa.

hittade min dagbok från sommaren 2003.
på den första sidan så stod det om när jag,jeff,packe,aro,jiggan och james tältade ute i ekängen.
den sommaren spenderdade jag och jessica så mycket tid med grabbarna.
vi levede med våra cyklar speciellt rut som tyvärr sen blev stulen.
filmmys,badade ihjäl oss ute i ekängen, spenderade tid på mcdonalds inne i stan och hade vattenkrig i tallboda.
helt klart den bästa sommaren i mitt liv hitills.

känner lite samma känsla över denna sommaren som kommer.
känna den där känslan av frihet,trygghet och stabilitet.

sen lagade jag lunch/matlåda, pannkakor en personlig favorit.
var så sugen på att lyxa till det med så jag bakade en kladdig kladdkaka, mums.

satte på the city och sen dess har jag vart fast.
sett avsnitt 17-23 så nu är jag klar med både the city och the hills nu måste jag vänta på att ny säsonger ska produceras för att man ska få veta fortsättningen. om man inte gör som jag och sneglar in på perez lite då och då den mannen har ju koll på alla.

dags och återgå till sin egna värld här hemma i linkan.
pratade nyss med sändra, inte fått tag på henne i helgen till slut blir man ju orolig men stackare har haft så ont i magen.
hon och jag och en flaska vi snarast, är så sugen på ett glas.

sitter och är så sugen på att åka tillbaka till  london eller till dundee.
fönstershoppa,pub-ba och bara prata med en massa social & trevliga engelsmän/skottar.
svenskar känns så blyga och tråkiga för tillfället, är så sugen på lite omväxling.

nej nu ska jag lyssna på min lööve mapp på spotify och återgå till att rensa 16 år av minnen.

tror dagens omväxling blir att satsa på ett vågat naglack, orange.

hästa la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0