touch your woman

en ny vecka har tagit sin början.

helgen har vart super mysig.
storhandlade på citygrogg i lördags innan vi åkte hem och började med maten.
gräddpepparsås, my favorite.
kollade på melodifestivalen och sen även på beck.
pernilla och jag pratade jobb som alltid.
somnade rätt skapligt, vaknade dock upp av sms från chefen som undrade om jag skulle komma till harrys.
men icke, får bli en annan helg.

igår var det uppgång tidigt för att hinna med allt innan gästerna skulle börja anlända.
hackade och gjorde röror ett bra tag innan alla sedan kom.
åt så jag nästan spydde för att det var så gott.
pratade skit med släktingarna. bla att det snart är dags för jenny att springa ut från samma skola jag gjorde för snart fyra år sen.
ska bli riktigt kul att dem yngre nu börjar komma upp i åldrarna.
lisa fyllde ju som sagt 13 år igår, lilla flickan har blivit tonåring.

vart hem skjutsad av mormor och morfar.
låg bara i sängen hela dagen igår.
satt framför datorn, pratade med folk eller kollade på tv.

fick flashbacks igår.
helgens förvirring och överanalysering ledde till...
...enormt mycket tårar.
men det var annorlunda tårar.
jag är inte ledsen.

nu ska jag tralla hem till mamma och vänta in sms från sara om att vi ska träffas.
ska bli riktigt trevligt och träffa henne.

imorgon börjar en sex dagar arbetsvecka, med hel helg.

We can't always both be right
We sometimes disagree
But you've got the right to speak your mind
An' it's the same with me
When the anger's at an end
And you want inside my arms again
All you have to do to make it right is just

Touch your woman
Touch your woman
Everything's gonna be alright
Touch your woman
Touch your woman
Let me know, let me know everything's alright

There are times when I should be strong
When I'm awfully weak
When the sudden blows of life have brought me to my knees
Woman needs a helpin' hand
Needs someone to understand
Needs the man she loves to help her stand





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0